The Medium - Molyos vagyok ments ki innen! Második rész

 

Magyarítás

Játék vásárlása

Nos beléptem az üdülőbe, gondoltam ki is pihenem magam itt a nagy megrázkódtatások után, aztán látom igen le van pukkanva a hely. Nem lesz se jakuzzi se szauna, annál inkább túlvilági hiperaktív gyerek akinek a neve Szomorúság, meg molyok dögivel. Azt a főszereplő nem is szereti, mert ha elkapják kirágják a bőrkabátját és vége a játéknak. Megmutatta a játék a fő erősségét, mégpedig hogy a karakterünket egyszerre két világban is irányíthatjuk, osztott képernyőn. Befostam egyszer, a fürdőszobás jumpscare-nél, meg a menekülés feldobta az adrenalint a kalapács fejű szárnyas hangya elől. Titkok titkok hátán, mi volt ez az üdülő? Ki ez a Thomas aki felkeresett? Mint kiderült a komplexumban melózott...de mit tevékenykedett ott? Mivel a párkányról való zuhanásom után a földszinten értem földet legutóbb, így a nyaraló további titkai felkutatásával folytatjuk kalandunkat a következő részben.




Megjegyzések